Snackar lite och sånt

Goddag! Eller Godmorgon kanske jag ska säga. Har nyss vaknat och nu chillar jag lite innan frukosten och sen ska jag in till stan en snabbis. Köpte ett Nintendo DS Lite i måndags och det funkar inte alls. Stänger av sig efter ungefär tre minuter av spelande. Så jag ska in till Game Stop och lämna tillbaka det. Sen ska jag nog åka till Vika och hämta två resväskor för att vi ska börja planera packningen som vi ska ta med till London. 
Den 18 november har jag bokat in en tatueringstid, planerad tid, 5 timmar... Underbart... :P
Längtar till London helt sjukt mycket! Hoppas nu att tiden går supersnabbt tills vi åker dit. Sen kan den snigla sig fram som fan när vi är där, och sen kan den gå fort igen fram till nästa år. *puppy* 
Nej men om jag kanske skulle ta och gå och göra lite frukost. 
Slänger in en bild på min första tatuering. 
Puss och sånt

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback