valpångest

Lizz har nu gått en dag över tiden med valparna. Jag är så nervös att jag haft ångest sen igår. Om något händer med valparna eller Lizz så är det katastrof och bara jag tänker på det blir jag panikslagen.
ville bara kika in och säga att ännu har ingen valp kommit men jag har mobilen vid min sida hela tiden. Lämnar den aldrig ur synhåll och har den på högsta volym. Jag ska på yoga imorgon och kommer inte kunna ha mobilen vid min sida och det är en skrämmande tanke. Jag brukar aldrig någonsin ha mobilen vid mig hela tiden. Jag glömmer den hemma om jag åker bort, så detta är en ny känsla för mig. Så snälla Lizz, valpa nu så jag kan slappna av...
Right, ska sluta klaga nu, hör av mig när valparna kommit.
puss

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback