Nu är han äntligen här

Nu är han här, killen som har den mjukaste pälsen du kan tänka dig, han med den våta nosen och de mjuka pussarna. Jag är helt förälskad i honom och det gör inget att han väckte oss vid fem igår. Vi fick ju sova ända till halv sju imorse och ju mera tid vi får ned honom desto bättre. Världens finaste hund ❤
Han sover mycket och gärna. Helst på köksgolvet. 

Kommentarer.

Hej Towe! Tack för dina rader i bloggen! Känns för jävligt, men vetskapen att vi gjorde rätt att släppa honom fri, gör mig hel.. eller helare, hel kommer jag aldrig bli igen!
Det var ett sött litet kryp du skaffat dig! Du får komma ut nån dag så får vi träffas, Lejja är lite burdus, men så snäll, hon är fantastisk med valpar! Kram på dig!

Svar: Jag hälsar gärna på. Cosmos älskar att leka med andra hundar :) Han ska vaccineras nästa vecka och sen är det lite väntetid för att han ska få vara bland mässa hundar igen. Men jag hör av mig när jag åker till vika så får vi se om det passar!
Kram
Towe

2014-03-13 // 06:58:11
» Emma

Åh, herregud. Vilken skönhet! Får gåshud. Måste gå hälsa på er nästa gång jag kommer hem. Lycka till med allt, och hälsa vovven <3

Svar: Jag är hemma nästan jämt, det är bara att höra av dig när du är i Falun igen:) <3
Towe

2014-03-17 // 12:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback